در انتظار بهار


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

باد ساکت بود

نمي‌خنديد

نگاه مي‌کرد،

بعد هم آهسته آمد و با گُل

از خوابِ گهواره گفت.



پاييز بود و گُل به اشتباه

آبانِ آشنا را

جاي ارديبهشتِ خوبِ خودمان گرفته بود.



حالا تو چه مي‌کني

شبنمِ غمگينِ گُل مُرده به باد

نوشته ي oldlove



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت20:19---28 ارديبهشت 1391
ghashang bud

ققنوس
ساعت18:48---9 اسفند 1390
برايت آرزو دارم

خدا را

عشق را

و آرزو را

چنانكه تو خواهي و خدا داند

.
.
.

شاد باشيد و شادي آفرين


fatemeh
ساعت22:22---7 اسفند 1390
میان کوچه های شب منم هم پا... منم تصویر تنهایی... منم دلتنگ شب ...


دلم برای سکوت شب همیشه تنگ است ...



و اینها بهانه ایست




دلم بیش از همه برای تو تنگ است ....



منتظر نظرت هستم دوست من

به تنهایی من هم سر بزن


حمید
ساعت19:34---7 اسفند 1390
سلام بایک ترانه برای دیارهمیشه سبزمازندران توی کلبه ی همیشه سبز-خلوت تابناک به روزوآپم؛[گل][گل][قلب][قلب][قلب][بدر

ساغر
ساعت14:32---7 اسفند 1390


New Art
ساعت22:41---5 اسفند 1390
من
عاشقانه دوستت دارم
و تو
عاقلانه طردم می کنی !
غرور تو
حتی از حماقت من هم احمقانه تراست..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:38 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin